Translate

18 Şubat 2013 Pazartesi

LUNA VE REFOŞ'UN ELDİVENLERİ

Sevgili arkadaşlarımın sevgili kızlarına yılbaşı hediyesi olarak yaptığım eldivenler:
İşe 20 ilmekten bir kare örerek başladım.
Bileğe gelecek kısmını lastik örgü yaptım.
Diğer tarafta süslemesi için 2 tane renkli tığ işi çiçek hazırladım.
Kareyi 2'ye katlayıp eldivenin üst kısmını ortalayarak çiçeği yerleştirdim ve diktim.
(Bu aşamada eldivenin diğer tekinde çiçeğin simetrik tarafta olması gerektiğini unutmamak önemli)
Daha sonra kareyi tersten katladım ve parmak yeri bırakarak kenarını iğne dikişi ile kapattım.
Örgünün uçlarında kalan iplerden dikişte faydalandım.
(İstenirse tığla da kapatabilir)
İşte parmak yeri:
Parmak kenarına çiçekte kullandığım kırmızı yünden 1 sıra sıkiğne,
üst kısmına da hem kıvrılmayı önlemek hem de renklendirmek için 1 sıra trabzan yaptım.
Diğer çiftte çiçek rengini farklı yaptım...
...ve...ta daaa!
Güle güle kullanıyorlar!




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder