Translate

28 Kasım 2012 Çarşamba

BEYİMİN TERLİKLERİ

Bizim bey Can'ın terliklerini kıskanınca ona da bir çift yapayım dedim.
Hammadde yine keçe...
Ortopedik tabanlıklarını evde de kullanabilmesi için alt tarafı havuz şeklinde bir terlik tasarladım.
İşte sonuç:

 Şu parçalarla başladım: taban (ortopedik olandan kalıp alınarak), üst (tabanın ön kısmı), yan (yüksekliği ortopedik tabanın gerektirdiği ölçüye göre)
 Kalın bir iğne ve naylon ip ile önce alt parçalara yanları diktim.
Bunu yaparken basit bir verev dikiş kullandım.
 Böylece havuz kısmını elde ettim.
 Üzerine üst parçayı koyunca fazla kapalı olduğunu farkettim.
Biraz açtım ve bunu yaparken kenarına kavisli bir şekil verdim.
 Son olarak bunları birbirine diktim...
...kaymayı önlemek için tabanlarına silikon tabancası ile çizgiler çizdim...
 ...ve işte sonuç!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder