Translate

17 Kasım 2012 Cumartesi

CAN'IN ÇANTASI VE ÖRTÜSÜ

İşte paylaşmak istediğim ilk işim... Hamileyken diktiğim patchwork bebek çantası... 2010 eylül ayında...
Birçok mağazada satılan müthiş bebek çantaları var, ama ben kendi yaptığım eşyaları kullanmayı seviyorum.

Kullandığım kumaşların hiçbiri satın alınmadı, hepsi 'stoktan'! Eski gömlek ve etek parçaları, önceki işlerden kalan kırpıklar vs... Bu durumda işin en zor tarafı dikmek değil, projelendirmek oluyor: hangi kumaş nereye yeter acaba, hay allah 1 cm eksik kaldı...  











Sağlam olması için sapları alttan geçecek şekilde yapmayı tercih ettim.
Dış kısmında sağda, solda ve önde olan cepler çok işe yaradı. Uzun bir süre iki parça taşımamak için çantalarımı bırakıp kendi eşyalarımı da bunda taşıdım!
İç kısımda da tek tarafta 3 cep var. 


...ve işte aşağıda çantanın takımı örtü!
Bu örtüyü aslında bebeğimin 'üstüne' örtmek için yapmıştım, fakat içine elyaf yerine havlu koyunca biraz ağırlaştı. Ben de gittiğim yerlerde Can'ın altına serdim ve sonsuz kere kullandım!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder